دل نوشته های من

به نام دوست و یار همیشگیم خدا 

مهدی جان سلام 

خوبی آقا جونم ؟

مهدی فاطمه ...

آقاجون میدونی وقتی تورو به نام مهدی فاطمه می خونم دلم میگیره ,یاد غریبی مادرت فاطمه میفتم یادم میفته بابات علی چقدر مظلوم بود چقدر صبر کرد .یوسف گمگشته زهرا بیا و کلبه احزان مادرت فاطمه رو روشن کن .بیاو مرحم دل شیعه های علی باش .

می دونی آقا دوست دارم همیشه مواظبم باشی و نذاری گناه کنم .

آقا جون وقتی بهت فکر میکنم می بینم چقدر تنهات گذاشتیم که بعد از هزار واندی سال هنوز سیصدو سیزده تا یار واقعی برات پیدا نشده .

آقا جون وقتی دلم برات تنگ میشه تازه میفهمم دل تنگی چه حس غریبیه ,تازه یاد میگیرم که عشق ینی چی ,تازه یادم میاد احساس ینی چی؟!

آقا جون کاش اونقدر عشقتو تو دلم جا میدادم ؛اون قدر عشقتو باور میکردم که میشدم یاور همیشگیت .

نمی دونم چرا ولی هر کاری میکنم نمی تونم احساس واقعیمو در قالب کلمات محدود برات بگم ینی اصلا نمیشه ...  .

آقا جون برام دعا میکنی عاقبت بخیر بشم؟ آقا جون میشه اون دنیا شفاعتم کنی؟ دستمو بگیریو نذاری تو آتیش بسوزم ؟اقا جون میشه شب اول قبر کنارم باشیو تنهام نذاری 

آخه من حداقل زبونی که شیعه بابات علیم ....

آقای تمام خوبی ها بی نهایت دوست دارم .برام دعا کن .

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







نوشته شده در تاریخ چهار شنبه 12 آذر 1393 توسط دلداده زهرا